Inge Hundstrup Bentsen

Inge Hundstrup Bentsen

Tlf. 28323170

Mail: ihbe@kerteminde.dk

Jeg hedder Inge og er født i 1971.

Jeg startede som dagplejer i 2004. Før det har jeg arbejdet i SFO, børnehave og vuggestue. Endnu tidligere har jeg været 10 år i butik.

Jeg har dagplejens grundkursus, og efterfølgende har jeg taget dagplejeuddannelsen.

Jeg arbejder med babytegn. Hvilket giver mulighed for, at kommunikerer med barnet inden det har et talt sprog.

Jeg arbejder ud fra læreplansblomsten, som er en uddybning at de 6 læreplanstemaer.

Jeg arbejder for at gøre børn alderssvarende selvhjulpne. Hvilket giver glade og stolte børn.

Vi er, som udgangspunkt, ude hver dag. Hvor vi undersøger de forskellige årstider. Nogen gange hopper vi på cyklen og finder en skøn plet i nærområdet.

Ind imellem besøger vi en anden dagplejer i haven, hvor vi øver i at være sammen med andre børn.

Bob er min lille hund. Han ‘bor’ inde i min stue, men kommer af og til ud og hygger med os. Bob er en glad hund, som elsker at blive nusset og leget med.

Hos mig er det enkelte barns trivsel i fokus. Bevægelse og nærvær går hånd i hånd.

Velkommen i mit hjem.